Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Concours eurovision de la chanson
9 mai 2007

Chanson n°25 - La Slovénie - Cvet z juga

Chanson n°25 de la demi finale

LA SLOVENIE

Alenka Gotar

Cvet z Juga

Texte & Musique: Andrej Babic

Paroles

Vzemi, vzemi cvet v roko
Ne sprašuj kako bom brez tebe
Daj ga na prsi svoje
Naj spomin ti bo na mene

Moj beli cvet
Moj daljni svet
Daj, vrni se
Moj bodi spet

Za vedno vse moje
V življenju tvoje je
Cvet z juga, blizu morja še
Jaz čakam te
Še čakam te

Ljubim, nekaj česar več ni
Le privid si mi iz daljnih dni    

Moj beli cvet
Moj daljni svet
Daj, vrni se
Moj bodi spet

Za vedno vse moje
V življenju tvoje je
Cvet z juga, blizu morja še
Jaz čakam te

Moj beli cvet
Moj daljni svet
Daj, vrni se
Moj bodi spet

Za vedno vse moje
V življenju tvoje je
Cvet z juga, blizu morja še
Jaz čakam te
Še čakam te 

Publicité
Commentaires
Concours eurovision de la chanson
Publicité
Archives
Publicité